Thursday 14 July 2016

POMADE WAK DOYOK 100% ORIGINAL

POMADE WAK DOYOK 

Pomade Wak Doyok Adalah Produk Terbaru Keluaran Syarikat Legasi Wak Doyok.




Miliki gaya rambut yang unik dan tahan lama dengan Pomade Wak Doyok yang dihasilkan daripada 100% ramuan asli. 



Produk ini turut berkesan untuk mengekalkan kelembapan dan kelembutan rambut anda serta membantu mencegah masalah rambut gugur dan kelemumur.


Harga Pasaran RM35.00
HARGA PROMOSI RM32.00 SAHAJA

POSLAJU RM6 (SM) / RM10 (SS)

WHATSAPP/SMS ke +6011-23869176
Fb :  Kosmetik Murah Bonda

WHATSAPP/SMS ke +6011-23869176





KELEBIHAN & FUNGSI POMADE WAK DOYOK

  Dihasilkan daripada 100% ramuan asli

 Membantu menggayakan dan merapikan rambut anda
 Mengekalkan gaya rambut anda sepanjang hari
 Mengekalkan kelembapan dan kelembutan rambut anda
 Membantu mencegah masalah rambut kering
 Mencegah masalah kelemumur dan rambut gugur
 Menjadikan rambut anda tampil lebih bersinar sepanjang hari


Ianya mudah dibasuh, hany perlu cuci dengan air (waterbased). Dengan ketahanan yang tinggi, gaya rambut anda akan kekal pada jangka masa yang lama (strong hold). Memberi kilauan bersinar semula jadi dan bau segar inspirasi minyak wangi Calvin Klein mampu melengkapkan gaya lelaki metroseksual!

WHATSAPP/SMS ke +6011-23869176
POMADE WAK DOYOK WATER BASED !!
▶ Water based
▶ Strongest hold
▶ berkilau bro
▶ Mudah di cuci
▶ Look Handsome
▶ Wudhuk? Solat? No problem bro!!


WHATSAPP/SMS ke +6011-23869176


KANDUNGAN POMADE WAK DOYOK


Lilin Soya: Ramuan yang terhasil daripada minyak kacang soya ini bertindak membentuk tekstur isi kandungan produk ini di samping berupaya mengekalkan kelembapan dan kehalusan rambut anda.

Zaitun: Minyak zaitun kaya dengan vitamin E yang bertindak melambatkan proses penuaan pra-matang dan mencegah masalah uban di samping membantu memelihara kelembapan rambut dan kulit kepala. Ia juga berupaya melancarkan peredaran darah pada bahagian kulit kepala seterusnya membantu menyuburkan rambut. Ia juga kaya dengan antioksidan yang mampu mengurangkan kerosakan rambut dan kulit kepala akibat pencemaran toksin yang berpunca daripada persekitaran serta produk rawatan rambut.

Biji Anggur: Biji anggur ternyata mampu mengekalkan kelembapan rambut dan kulit kepala serta membantu mencegahnya daripada kerosakan akibat sinaran UV.

Jojoba: Minyak Jojoba terhasil daripada biji pokok Jojoba yang berasal dari Arizona, California dan Mexico serta kaya dengan khasiat dari sumber 98% asid lemak, vitamin A, B-kompleks dan E untuk untuk memelihara rambut anda. Minyak Jojoba bersifat antibakteria serta mempunyai struktur molekul yang sama dengan sebum yang merupakan minyak kulit kepala, jadi ia amat sesuai digunakan untuk merawat masalah di bahagian rambut dan kulit kepala. Ia berupaya meredakan masalah rambut rosak, kelemumur dan kulit kepala yang kering di samping mengekalkan kelembapan dan kehalusan rambut serta menggalakkan pertumbuhan rambut.

Sweet Almond: Ramuan yang kaya dengan vitamin E ini berkesan untuk memelihara rambut anda serta membantu mencegah masalah rambut gugur dan bercabang.

Bergamot: Minyak pati yang terhasil dari pokok bergamot ini bukan sahaja bertindak mencegah jangkitan bakteria dari bahagian kulit kepala dan rambut anda, malah mampu menjadikan rambut anda tampil lebih halus dan bersinar.

Balsam Peru: Getah yang terhasil dari herba ini sesuai untuk dijadikan sebagai aromaterapi di samping berkesan untuk mengharumkan lagi rambut anda. Malah, balsam Peru juga mampu menyingkirkan sel kulit mati seterusnya membantu mencegah penghasilan kelemumur.

WHATSAPP/SMS ke +6011-23869176

WHATSAPP/SMS ke +6011-23869176


CARA PENGGUNAAN POMADE WAK DOYOK
1. Oleskan sedikit Pomade Wak Doyok.
2. Ratakan pada tapak tangan.
3. Sapukan pada rambut dan gayakannya.




WHATSAPP/SMS ke +6011-23869176




No comments:

Post a Comment